BP och tävling

God eftermiddag!

Det är inte många som vet att jag faktiskt är lite sportintresserad. Det är inte överdrivet, men jag kan en del. Jag kan mest om fotboll och eftersom jag bor i Stockholm "ska" man hålla på antingen AIK, Djurgården eller Hammarby. Men jag håller på Brommapojkarna. Det är ett roligt och glatt gäng utan våldsamma huliganer. Familjefotboll helt enkelt. 

Brommapojkarna är återigen i Allsvenskan och jag hoppas att de kommer att spela bra. Jag kommer nog kolla på ett par av deras matcher i år, när jag får tid. Deras nya spelare Pablo Pinjones-Arce ska vara bra och det kanske t.o.m. kan bli guld?



Tillsist har jag en liten tävling. Jag kallar den för Gissa Bajset, och det är taget från ett program som jag kollade på när jag var yngre, Myror i brallan.

Detta bajs kommer från en hund. Men vilken hund tror ni? Lämna svaret i en kommentar.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Chihuahua

2009-03-08 @ 17:51:45
Postat av: Nicklas

Chihuahua

2009-03-08 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0