Ett konstverk och en tanke

Hej igen!

Nu har klockan passerat midnatt och jag kan börja min första riktiga dag som bloggare. Det här inlägget ska handla om två saker; ett konstverk och en tanke.

Som jag skrev i mitt första inlägg gillar jag att rita och jag har nu ritat en bild som jag har lagt mycket möda på och som jag är exremt nöjd med. Det tog mig ungefär 30 minuter att göra detta konstverk, men det var det absolut värt!

Visst blev den fin!?



Tanken som jag vill ta upp är gårdagen tumult i Malmö, utanför Baltiska hallen. Jag blir så arg på de där elaka människorna, monstren, som är maskerade och väldigt våldsamma. De kastar bomber, raketer, gatstenar m.m. mot polisen. För vilken anledning?! Jo, de vill stoppa tennismatchen mellan Sverige och Israel. 

Jag tycker att dessa personer, huliganerna, bör avrättas allihopa. Dels för deras handlingar och dels för att de inte förstår att Israel måste skydda sig mot de palestinska terroristerna!

Död åt huliganerna och HEJA ISRAEL!
 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Idag är det en stor dag för mig. från och med idag har jag tagit modet till mig och börjat dela med mig av min dagbok under den svåra perioden jag har haft på den sista tiden. Den första delen har kommit idag, och jag kommer fortsätta lägga in en del varje dag. Gå in på kategorin " Kamillas Dagbok-svåra tider". Bläddra till längst ner och häng med från början.

2009-03-08 @ 13:05:27
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Ja men alla tycker ju om sina föräldrar

2009-03-08 @ 13:15:01
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0